maandag 25 januari 2010

les 9 Veiligheid en privacy

Dit onderwerp heeft speciaal mijn interesse. Op de thema avond van 10 februari voor basisschoolouders en ouders van onze eigen leerlingen besteedt Ivo Wouters van Mijn KindOnline hier aandacht aan. Mieke Merkx (mediathecaris) heeft diverse lessen verzameld voor leerlingen om hen op te voeden.
Ik heb geen bijzondere dingen gezien op mijn eigen naam. Heb mij alleen verbaasd dat ik een gmrverslag van sco tegenkwam. Hoe komt zoiets op het internet terecht??
Ook op de naam van de school kom ik alleen een oude hyvespagina tegen. Het lijkt alsof leerlingen niet recent bezig zijn met school op het internet in de kijker te plaatsen.

1 opmerking:

  1. dit is ook nog een goede link om eens te kijken.
    Je weet het he, Google verteld je niet alles. (Maar 20% eigenlijk)
    Ik kom graag eens met jou en Mieke verder praten over datgene wat we nog kunnen inzetten (en moeten doorzetten!)

    BeantwoordenVerwijderen